středa 5. dubna 2017

TIP z ČÍNY 4. ZVUKOVÁ KARTA PCM2704 USB DAC

Mám počítač, kde mi integrovaná karta na základní desce dělá nežádoucí rušení, šum v závislosti na aktivitě pevného disku nebo grafické karty. Je to možné slyšet i v případě, že z výstupu na reproduktor nemá jít žádný zvuk. Protože kvůli tomu nehodlám měnit základní desku nebo dokupovat nějakou drahou interní zvukovou kartu, zdála se mi tato varianta ideální....








Jedná se o 16-bit digitální převodník DAC s čipem PCM2704 se vzorkovací frekvencí až 48kHz. Byl jsem opravdu překvapen, jak kvalitní zvuk se z toho line. Windows 7 si ovladače stáhl sám. Podporu Windows 10 otestuji později a doplním (Údajně je to i pro Raspberry). Nutno podotknout, že to má jen zvukový výstup. Na vstup pro sluchátka nebo line-in použijte stávající integrovanou kartu, se kterou to lze takto prokombinovat.
Kompletní specifikace čipu PCM2704 jsou zde - http://www.ti.com/lit/ds/symlink/pcm2704.pdf

Výhoda je nízká cena a funkčnost.
Nevýhoda, že neobsahuje žádnou krabičku a vidíte přímo na čip, což ale na funkčnost nemá vliv a má pouze o výstup.


Zakoupil jsem v březnu 2017 za 3,57€ včetně pošty.
Cena dnes se pohybuje okolo 3,5€ včetně pošty.
ALIEXPRESS



Poznámka: Jde o snahu doporučit ostatním tip na relativně funkční výrobek za dobrou cenu. Uvedu cenu, za kterou jsem výrobek pořídil včetně odkazu na aktuální doporučení. Cena se může samozřejmě lišit dle prodejce. Můžete někdy ušetřit platbou v US dolarech a objednávkou přes aplikaci v mobilu. Můj tip je vždy subjektivní, proto prosím berte ohled na Vaši potřebu jej vulgárně komentovat. Vaše doporučení na podobný výrobek je vítáno!

1 komentář:

MALATA S510 - Avus A84 řekl(a)...

Funguje: Samsung S6 edge
Nefunguje: Honor6x