úterý 31. května 2016

LOGITECH WIRELESS K270

Jelikož jsem si po 7 letech provozu polil vodou bezdrátovou klávesnici HAMA (doporučovanou v roce 2009) musel jsem jí něčím nahradit.

Výběr pro mě byl žalostný právě proto,  že nejsem náročný a nepotřebuji utrácet tisíce. Čili padla naslepo volba na tento LOGITECH WIRELESS K270 za cca. 660 CZK.....

 



Klávesnice funguje kupodivu nad moje očekávání velice dobře. Multimediální funkce, které jsem požadoval, obsahuje. Navíc má vypínací tlačítko viz obrázek. Psaní je vcelku tiché a měkké, nemám s tím problém. Obsahuje vyklápěcí nožičky. Dosah jsem nezkoušel, ale 1,5m (neviditelně) od PC nemá problém.

Obsah příslušenství je v balení malinký USB přijímač a tužkové baterie 2x AAA a myslím asi sada náhradních kláves
Proto za mě určitě doporučuji. Pro dotazy se ptejte v komentářích.

Žádné komentáře: